تراختور
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 تیراختور در یک مسابقه ی نفسگیر بازی را به فولاد خوزستان واگذار نمود.

 

فولاد که از همان ابتدا اشتهای زیادی جهت پیروزی نشان می داد درست در دقیقه 6 مسابقه توسط لوسیانو فریرا دروازه تیراختور را باز نمود و هنوز بازیکنان تیراختور از شوک دریافت گل اول خارج نشده بودند که یک دقیقه پس از آن با ضربه ی سر ایوب والی دوباره دروازه ی خود را گشوده دیدند تا سکوت بر تیراختورچیهای حاضر در استادیوم و میلیونها بیننده ی تلویزیونی حاکم شود. در ادامه تیراختور تلاش نمود که با کنترل حریف مانع از دریافت گلهای بیشتر شده و برای جبران مافات تلاش نماید. در دقایق باقیمانده نیمه اول دو تیم موقعیتهایی را روی دروازه ی هم خلق نمودند اما تلاششان ثمری در بر نداشت تا با پیروزی دو بر صفر فولاد به رختکن بروند.

تیراختور نیمه ی دوم را با هماهنگی بیشتری آغاز نمود و در یکی از صحنه های حساس ضربه ی سر مهدی سید صالحی را مدافع فولاد از روی خط دروازه بیرون کشید تا قفل دروازه فولادیها همچنان نشکسته باقی بماند. در شرایطی که تیراختور جهت کاستن از فاصله ی دو گله ی خود با میزبان تلاش می نمود پس از هدر رفتن چند موقعیتش، باز هم این فولادیها بودند که در دقیقه 78 توسط ایوب کلانتری که دقایقی قبل وارد بازی شده بود فاصله ی خود با میهمان را به عدد سه رساندند اما این پایان کار نبود تیراختوریها که پس از دریافت گل سوم حسابی تکان خورده بودند در دقیقه 79 یکی از گلها را توسط فرزاد حاتمی جبران نمودند تا با امیدواری به دقایق باقیمانده بنگرند. در دقیقه 87 در یک موقعیت تک به تک ضربه احسان حاج صفی توسط ارشاد یوسفی، دروازه بان فولاد به کرنر فرستاده شد که ارسال کرنر توسط قاسم دهنوی با ضربه ی سر خود جاج صفی تبدیل به گل دوم تیراختور شد. در دو دقیقه ی واپسین و 5 دقیقه ی اعلامی جهت وقتهای اضافی، تیراختور باز هم فرصت به تساوی کشاندن بازی را داشت اما تلاشش مثمر ثمر نبود تا در روزیکه استقلال تهران در اصفهان موفق به شکست 1 بر صفر سپاهان شد فاصله اش با صدر جدول به عدد چهار رسیده و با 24 امتیاز و بدلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تیمهای سپاهان و سایپا در رده ی سوم جدول رده بندی باقی بماند.

در این مسابقه با آنکه تیراختور 3 گل از حریف عقب افتاد که نشان از برخی مشکلات در ساختار و شیوه ی بازی تیم دارد اما در ادامه با یک بازی جذاب توانست با به ثمر رساندن 2 گل و به حداقل رساندن فاصله اش با حریف، خود را به بازی برگرداند و می توان گفت که یک بازنده ی سربلند بود علی ایحال این شکست حاکی از وجود برخی مشکلات در درون تیم می باشد که پس از پیروزیهای قاطعانه اش مقابل تیمهای استقلال و سپاهان سبب توقفش مقابل داماش و شکستش مقابل فولاد شده است. با کند و کاو در دو بازی اخیر، تضعیف اعتماد به نفس تیم؛ وجود برخی حواشی و تنشهای درون تیمی که مانع از استفاده از تمامی پتانسیل تیم میشود که این حاشیه ها هر از چند گاهی با دور نمودن برخی بازیکنان از ترکیب تیم باعث متضرر شدن آن میشوند؛ تغییرات متعدد در ترکیب و مشکل تیم در درون دروازه که پس از ضعف عملکرد محسن فروزان و سپرده شدن سنگربانی تیم به عقیل اعتمادی هنوز هم در درون دروازه مشکل حاد احساس میشود را از عوامل تأثیرگذار در توقف تیم مقابل داماش و باخت آن مقابل فولاد می توان برشمرد که انتظار می رود کادر فنی تیم با آنالیز دقیق نقاط قوت و ضعف تیم، آن را مجدداً در مسیر پیروزی قرار داده و مانع از فاصله گرفتن بیشترش از صدر جدول گردد.

پورتال هواداران تیراختور آذربایجان امید دارد که این شکستها سبب ساخته شدن پلی برای پیروزیهای آینده شده و تیم محبوب آذربایجان با موفقیتهای خود آحاد ملت قهرمان آذربایجان را شاد گرداند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس